Min lilla Albis blir 5 år .

Tidsoptimist, JAVISST !
Oväntat att man tror att man ska hinna lite mer än vad man gör .
Men vi hann med bussen och allt var frid och fröjd .
Det var sååå underbart att ta en promenad i solen, lovlii day !

Dags för kalas and off we go to Skara .
Ballonger, tårta & födelsedagsbarnet på plats .
Blev mottagen av ett stort leende & en stooor kram av min lilla Albis .
Så söt med sina pippi toffsar och paljettskor :)
Mami lyckades för en gångs skull med sin tårta, och jag är kräsen .
För fakta är att hon kan sin mat men inte sitt bak . 2 tummar upp !
Sen slet Alba upp alla sina paket, åt massa godis från sina ägg och hade
energi till tusen hela dagen lång . Sugar is dangerous for kids .
Helt plötsligt fick jag jätteont i magen och då fick Mami pyssla om mig lite .
Det var alldeles för längesen jag hade en sån mysdag med min Mami familj .
Amor para este dia . Tog ströget på stan ( Mamis ide ) förbi Mangos som
har öppnat . Man kan inte ens tro att Olins har legat där, bra jobbat Mangos !
Vi avslutade dagen med en jättegod familjemiddag a la Mami, flöaskkarré & gratäng .
Fick rulla iväg till bussen sen så mätta vi blev . Kunde inte ens dricka vatten haha .

Jag behövde allt denna dag .
Nu - En kopp te, filt & ljus .
Kärlek . Amor . Love .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0