Mistakes .

What if ? If I ? Should I ? Why did I ?

Vi gör alla misstag, that's life .
Hur ska vi annars lära oss ?
Det är ingen som säger att misstagen är bra .
Därför det kallas misstag kanske .
Som sagt vi lär oss, och förhoppningsivs
vet vi bättre nästa gång . Eller gången efter .
Alla ångrar sig efter sina misstag men det formar .
Everything's got a meaning .

Jag ångrar inget .
Varför ska man det ?
Jag hade inte varit den personen jag är idag om
mitt liv hade vart utan mina misstag .
På vägen blev jag förhoppningsvis starkare och
börja värdesätta mitt liv & människorna i de på ett annat sätt .
Ingen mening med att ödsla tid på saker som är förbi .

I am what I am and I do what it does ..
.. and I've got the world at my feet ..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0