Roadtrip .

.. med masssssa oldiiies från högtalarna, BÄSTA !
Igår började vi dagen med frukost på Rådet, lyxstart :)
Sen in i bilen, hämta Emmas gamla skivor som bara är kärlek .
Vi verka ha ungefär samma nivå på lokalsinne men vi kom fram smidigt .
Uppdraget var mina utemöbler till balkongen . We found, we saw, I bought ..
Mission complete . Vi höll oss ganska bra på banan, inte massa onödigt .
Billigaste lunchen ever, again - Klassiska köttbullar . Sen tog vi varvet på A6 .
Gör man ju alltid . Där föll min budget totalt - SHOES ! Va längesen jag fastna
så för ett par skor, brukar bli galen på våren och nu smällde det . SNYGGA !
Som Emma säger - Köööööör bara, we only live ones .
Men nu har jag skämt bort mig tillräckligt, får sätta stopp på kontot . Good Luck !

Lekte lita ByggareBob här hemma och sen iväg för att hämta Mami i Skara .
Ready foor Zumba ! Avslutade med lite fix hemma med Mami & mys .
Kommer snart bilder på balkongen, måste komma på vad som fattas bara .
Här sitter jag nu med Chico på min lilla schäslong, lovliii !

Btw vet jag nu varför jag har vart dööö trött, allergitabletterna .
Vad väljer man - Trötthet eller kli i ögonen ? Hard choice ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0