Enough is enough !

Nu är det dags, NU ! Enough is enough .
Vill inte ens tänka på när jag tränade ordentligt sist .
Jobbet tog över Zumban och 3 veckor har gått . DAMN !
Så ny vecka, semestertider är över (även fast jag inte haft min
semester än) time to get this body workin' .
Ett gympass avklarat, imorn blir de lite Zumba träning ..
.. and I'm on it !
BTW . Jag älskar ost, går inte att vara utan, tänker inte vara utan .
Så när jag nu har kommit in i detta stimm av träning läser jag detta ..
" - Vill du ha en snygg rumpa rekommenderar jag att du håller dig borta
från friterad mat och OST (!?) . "
NO WAY !




Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman! har du david kirsh bok???

2010-08-17 @ 09:47:00
Postat av: Natalia

Nä gumman, läste bara de i en tidning :)

2010-08-17 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0