Oslo .

A day off fick bli en tur till Oslo och hämta Annas life .
In i bilen alldeles för tidigt på morgonen, tur var väl de
att jag var laddad med musik . Oldiies love !
Jag körde från Grästorp till Oslo och nånstans däremellan
var vi nära på att åstadkomma en seriekrock haha !
Min reflex är tydligen och gasa i sånna lägen istället för
att bromsa som en normal människa kanske gör .
Men ingen skada skedd, glöm aldrig döda vinkeln !
Galningar som kör i Oslo . In med livets alla ting i bil,
välfylld bil vill jag lova . Freeeziing ! Ville inte gå ur bilen .
Lite käk på BK :) Mums ! Hitta vårat plejs, ostaffären !
Stod som 2 hundar utanför en köttaffär och dregla .
Sen off igen . Anna somna nångång efter gränsen så jag
körde på E6, antagligen i min egen lilla värld . Alla som
känner mig vet att jag behöver lite riktlinjer på vart jag
ska köra . Anna vaknar när vi är typ 2 min utanför Göteborg
" - Du svängde väl av vid Torp ? " (?) " Va? Nä !? "
OMG ! Hahaha, yes 2 timmars extra körning . Goooonatt !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0