It was a good night .

Första kvällen av många med Angelika, söta .
Ut på vilda äventyr, I like it aloooot !
Härlig förfest, förutom de dumma vädret som paja mitt hår så vi fick uppsöka en plattång :)
Men höjdpunkten va nog när vi va på väg in till stan . Går vi där på vägen, så åker en taxi
förbi i full fart och bara dränker oss . Tur att jag hade luva på mig men otur att jag inte hade
knäppt jackan . Stod vi där och skrek men taxin va långt borta, what to do ? Va lika bra att
skratta åt det . Men tro inte att de sluta där.. Oooh noo ! Inne på Depå så märker jag att min
mobil är borta, vilken panik man får . För hur hittar men den på ett uteställe en lönekväll ?
Har man en så smart kompis som Angelika så gör man de, uppe på Taket låg den i bitar . TUR !
Hade en sååå rolig kväll med härliga människor och grym musik, damn va vi shakea :)

Vad vore en utekväll utan Gojkos shotar ?
Voda är kärlek i Skövde .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0