Skål för mina 2 ♥

Middag, champagne och skål för de underbara nyförlovade - Micke & Greta .
Blev så otroligt glad när Micke ringde mig i fredags och berättade, happiii !
Dom är som gjorda för varandra, cause let's face it - Micke is a pain in the ...
Trodde du va, bara skoja . Helt underbara och jag ser fram emot bröllopet .

Älskar att vi har hittat tillbaka och snart kommer vi vara alldeles nära :)

Btw, såg reklamen på Ballerina Kladdkaka imorse så då var jag ju tvungen att köpa med en liten efterrätt till kvällens middag . Inte lika fancy kanske men ändå :) Jag är inget kakmonster men jag gillade dom, förutom att dom smaka bara choklad . Inte kladdkaka . Vill ni ha kladdkaksmak så tycker jag ni ska baka en istället .




Kommentarer
Postat av: Micke

Snygga brallor :)

2010-02-24 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0