Old time love .

Micke & Greta, mina älskade .
Det finns inga ord så som ni finns där för mig .
Alltid lika kul och få snacka skit, lite mer mobbing kanske
men jag älskar er . Champagne night is gold !
Stor grattis till den nya butiken, ni kommer göra det grymt .
Förväntar mig inget annat :)
Vi prata mycket om kärlek, old school love .
Old time love . Min mormor & morfars kärlek .
Dom som fortfarande håller varandra i handen när dom går
till affären, den är guld . Den kärleken som överkom alla hinder .
Inte med en klackspark utan den man kämpa för .
Vad hände med den kärleken ? Varför ger man upp så lätt
nuförtiden ? Kärleken är inte en dans på rosor, det krävs arbete .
Det kan vara värt det, tro på det ! Kärleken är det bästa som finns .

Adrianna & Osvaldo, amor .
My friends are the best of the best .




Kommentarer
Postat av: Mami

Que hermosas palabras, los abuelitos estarian muy contentos si pudieran leer, Te quiero hija por lo que tu eres. Mami.

2010-07-09 @ 11:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0