Story of my life .

What a day, what a day ..
För det första så blev lördagskvällen riktigt lyckad .
Var redo att kasta in handduken efter jobbet men tur
nog så gjorde jag inte det, brukar iofs inte göra de ändå :)
Giiirlsen out on adventure, it was a good night !

Söndagen :
Iväg till jobbet, planen efter det var att åka till Mami och
fira henne på hennes 45-årsdag . Hurra, hurra, hurra, hurra !
MEN så ringde Oscar Sehlin när jag var på jobbet och fråga om jag
kunde hålla i SommarZumban kl 18 (!) Jag som älskar mitt pass
och kan aldrig säga nej så jag ställde självfallet upp .
What a day ! Trodde jag skulle svimma haha men det gick super .
Sen off till Skara och mysa med Mami och äta tårta :)
Så trött, så trött ..

Feliz Cumpleanos para mi Mami linda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0