Adventure .

Try your wings and fly away .
Har haft lite tankar på om man kanske skulle vidga sina vyer lite .
Åka iväg till ett annat land och jobba kanske . Eller bara dra .
Vet dock inte om jag skulle våga det, men det kanske är dags att prova de .
Det är väl bara att åka hem ifall det inte blir som man har tänkt sig .
Inget jag kanske kommer göra imorgon men when the time is right maybee .
Får ta ett snack me Angie om det här tror jag - 2 brudar på adventures .
Kanske åka till London eller Barcelona, men vad ska man jobba med ?
Fast är jag i London eller Barcelona så spelar nog inte jobbet sååå stor betydelse .
Good life :)

Nä nu ska jag ju ägna mig åt min lilla lägenhet jag har köpt .
And tomorrow så åker vi och hämtar min säng, finaly !
Får ta med mig en stor & stark Alex till hjälp :) Tur att man har honom !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0