Converse it up .

Let's start over with our lives
with all the colour you can get ..
..and live happily ever after !

Vårsolen är här och det är dags att ta fram sina färglada skor och brillor !
Tog mig en alldeles undebar promenad ner till jobbet, hitta lite snygga vårskor .
Vill haaa ! Blir svårt att välja . Sen drog vi oss ner till gymmet och tränade hårt .
Tror aldrig jag har varit så länge på gymmet, men de måste finnas a first time for everything .
Feels good ! Vissa säger att Havstena inte ligger i Skövde men promenaden hem var minst lika härlig .
Ni vet vissa dagar känns allt bara så lätt, härligt, underbart . Man trivs bara helt enkelt .
Man har människor runt omkring sig som är helt amazing och man bara älskar, solen skiner . 
Jag har upptäckt vad lyckligt lottad jag är med det, och jag vill inte ta det för givet .
All my love to you .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0