IKEA .

Torsdagen var lite hård men planen var IKEA med Stojjan och det fick det bli .
Kom iväg lite senare än tänkt för sånt här händer ju bara Stojjan, bilen pajja och hon fick hyra en .
Hahaha what to do ? En problemlösare helt enkelt, I like it !
Vi jobbade ganska snabbt igenom IKEA, fyndade som aldrig förr . Matta, bestick, täcke, stege osv ..
Kollade på lite käk och jag blev så sugen på¨att byta ut mitt, NU ! Men jag ska lugna mig, har ju precis flyttat in men man blir så sugen . Får se hur länge jag orkar vänta :) Men man måste se möjligheterna .
En snabbis till A6, hem till Skövde, in på Willys, hem och dumpa allt, käka lite och sen ner till mitt Zumba pass . PUST ! What a day ! Var helt slut när jag kom hem, men hade en underbar dag med underbara Stojja !

Bäddade ner mig i soffan redo för min nya Bild .
Slocknade dock med en gång, får ta igen de ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0