Let's celebrate .

Har varit utan internet några dagar och så mycket har hänt .
Let's begin the stories ...

På onsdagen så startade flyhtten, iväg till Tibro för att hämta soffan och sen var det bara att lasta på släpet . Allt gick ganska smidigt men jag fick inte med mig allt, tooo much stuff hehe :) Får lite i taget . Fixade och trixade hela dagen och självklart hade jag Micke & Greta vid min sida, bästa ! Finns inga ord för vad dom har gjort och gör för mig, love them . För att avsluta och fira dagen så hade vi bokat in oss på Mårten Andersson & Peter Wahlbeck på Husaren . Lite Stand-Up, lite buffé, skratt och underbart sällskap . Mer sånt till Skövde tycker jag ! Fortsatte firandet hemma hos Micke & Greta med champagne och lite dans, otroligt kul .

Amazing !
Dom vet hur man ska fira :)

kommer bilder ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0