More Zumba to the people .

Igår drog jag och Anna iväg till Form i Falköping för att köra Zumba och Freepower .
Åkte fel direkt när vi körde igenom Skultorpsrondellen haha, så dåligt lokalsinne !
Men vi kom rätt till slut, tog lite extra tid bara :) Hade en scen och allt på passet .
Alla var så taggade, underbara människor som hade sån energi ! Love it !
Hade ett riktigt roligt pass, skulle gärna göra det igen :) N on Tour .
Avslutade kvällen hos Micke & Greta som väntade på mig med lite champagne .
Vilket avlsutning på kvällen, bästa grannarna ever ( & Angie ) !

Glömde berätta en rolig grej, eller det beror på hur man ser det .
Jag kom till mitt pass i måndags och jag hade lånat ut min skiva .
Förväntade mig att den skulle va där när jag kom, men ingen hitta den .
Så jag gick in och påbörjade mitt pass, sen kommer Torben in och säger att den är i Tibro .
Va gör den i Tibro ?? Så Natalia fick improvisera mer än halva passet (!)
Som tur va gick de nog ganska bra, alla verkade nöjda och svettigare än nånsin :)
But still, inte kul och komma oförberedd . But I did it anyways !


Kommentarer
Postat av: Agnes

:)

2010-03-17 @ 11:12:09
URL: http://jungae.blogg.se/
Postat av: Mami

Hola chica perica.



Bästa tjetjen med den bästa grejen. Besos Te quiero du är Bääääääääääästtttttt !!!!!

2010-03-18 @ 10:04:12
Postat av: Natalia

Tack Mami :D

Te quiero !

2010-03-18 @ 13:09:39
URL: http://missnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0