My day off .

Min lediga dag, fanns ingen ledigher för mig inte . No sir !
Iväg och låna Vatra bilen, flytta, flytta, flytta ...
Som tur är har jag en underbar Alex som ställde upp med att hjälpa mig
och äntligen hämta min säng ! Finaly ! Hyra släp och iväg till Tibro .
Min hjälte är han . Fram och tillbaka och fixa . Sen tänkte jag snällt tanka bilen
men det kom fram sen att det skulle va diesel, inte det Alex tanka på hahaha .
Ooops ! What to do ? Hem snabbt och upp med sängen, såg fram emot att lägga
mig i den . Men först - ZUMBA ! Så trött jag var egentligen men vilken energi jag fick .
LOVE IT ! Hade lovat Anna lite dans så off to her och ladda med Singstar .
Kunde inte så många låtar, helt oväntat (!) men vad kul det är . Måste ha de på
inflyttningspartajet . Vi sjöng oss hesa, blev fifty-fifty där till slut tyckte jag :)
Blev en Spice girl, Westlife, Boys II Men reunion . That's love ..

Nu är det dags för andra jobb passet - Voda .
What a weekend, hoppas jag kan vakna upp på söndag .
Fredagsmys till er alla !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0