My luckyday .

.. NOT !
Händiga Micke glider in här och ska hjälpa mig med att sätta upp mina gardinstänger .
Går prima ballerina tills vi ska sätta upp dom och märker att dom är för korta (!)
Övergår till ett nytt projekt - Sätta ihop en stege . Går helt okej, inte perfekt men helt okej .
Får upp jackhängare i hallen, tummen upp :)
Tar på mig solbrillorna ( måste passa på när solen är framme ) och går bort till Jysk för att köpa nya gardinstänger, fynda 2 för 100 ! Bra skit ! Går vidare till Elgiganten där en DVD väntar på mig, extrapris ;) För den jag fick låna var ju inte sååå bra haha :) Underbara, underbara sol !
Härligt med en liten promenix .
Anyways, dom nya gardinstängerna var perfekta men då är självklart mina gardiner för korta (!)
Give me a break !

Men det underbara vädret kanske väger upp det hela .
Blev ju en DVD i alla fall, hoppas på säng snart me .
Laddaaaa för Zumba nu mina vänner, see you soon !



Kommentarer
Postat av: zoran

visste inte att micke va sååå händig :P

2010-03-13 @ 01:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0