To little time .

Dagarna är ju fullspäckade, but I think I like it :)
Kom iväg imorse till gymmet, kändes sååå skönt !
Glömde dock och stretcha och det känner jag nu haha .
Hem och duscha, äta, fixa och off to work .
Tur i oturen att Pernilla från Livingroom ringde och påminde
om fotograferingen kl 20 . Pust, hinna med det innan TVplanerna
med M&G . Skynda ner och snygg som man va Klick, Klick .
Ready and off back to Havstena, till Ica för lite onyttigt .
Vi bestämde att vi skulle ge Ballerina Kladdkaka en ny chans med mjölk .
What a difference ! Gootttti, men liiite för mycket . Det plus brownies .
Måste erkänna min ångest, får planera in träning imorn .
Underbara Greta hade sparat lite mat och sen ner i soffan, redo :

Dating in the Dark . Desperate Housewives . Cougar Town . Christine .

Christine är bäst !
& Cougar Town me då :)

Imorgon ska jag äntligen träffa min Anna. K :)

Guess who ? Hahahaha




Kommentarer
Postat av: Micke

Vem faan är dedär??? Säxy or what..!!!?

2010-03-23 @ 23:59:56
Postat av: Natalia

Hahah snyggaste :D

2010-03-24 @ 09:04:59
URL: http://missnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0