Too little too early .

Har vart uppe med tuppen alldeles för mycket nu känner jag .
Trötter är jag nu . Va uppe vid kvart över 6 igår för att hålla ett
Zumba pass på Livingroom halv 8, kommer dit med Angie kvart över 7
då är det ingen som har ringt och sagt att det är inställt (!) KUL !
Inte jätte, vi som var såå trötta . Det var bara och ta ett varv på gymmet
medans Angie gick på sin Yoga . Utan musik, don't like ! Men fick i alla fall
tid till att träna på en ny låt jag ska ha på passet . Sen när jag väl hade tränat
så kändes det riktigt bra, duktigt tyckte jag :) Blev en underbar frukost på
balkongen i solskenet och off to work !

Avslutades självklart med TVtisdag hos Micke & Greta .
Quesadillas blev det efter en liten olycka som smidigt räddades :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0