We did Ikea .

Upp tidigt som bara den, halv 8 !
Hade dock kunnat sova en timme till för vi kom inte iväg förrän halv 10 :)
Iväg med TH & Angiie i bajsbilen, missade att köpa en wonderbaum haha .
ROADTRIP ! Hade med mig en lista som jag lyckades pricka av med lite annat .
Äntligen riktiga gardinstänger som håller uppe mina gardiner, och den fina dörrmattan
som hade fastnat i huvet på mig från Village . Alla säger att man ska äta köttbullar på
Ikea, inte min favorit men det kostade ju bara 16 kr så det blev lunchen . Billigt !
Gjorde Ikea och lite annat på 3 timmar (!) och tillbaka hem till ett fullsatt Zumbapass :)
Han tom iväg till posten för att hämta min stege/hylla, lovliii ! Men det var inte de lättaste
att få in i TH's bil haha . 2 meter långt packet, en backspegel senare så va den i !
3 brudar på parkeringen på Sandtorget haha, grymma är vi . Avslutade kvällen med
en gooood middag av Angie, söta ! Dags för sängen för att komma upp till ett Zumba pass
halv 8 med Swedbank ladies .

Natti Natt mina små vänner .
Underbar start på veckan !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0