100510 .

What a lovliii day !
Fanns inga planer what so ever . Eller jo men dom sprack haha !
Angiie kom hit så åt vi en härlig frukost med vattenmelon, honungsmelon
& goda mackor på balkongen . La oss under en filt och hade det såå mys !
Behöver fler sånna lugna, härliga stunder . Där kan man somna :)
Kommer hem efter ännu ett grymt Zumba pass & mag pass a la Emma
och inväntar min älskade vän Anna som ville laga lite mat till mig .
Köket var off limits för mig, fick haka lite vitlök och soltorkade tomater .
Mästerkocken Anna did it again !
Tog en kvällspromenix med Anna & Kristin upp för berget, vilka rumpor vi
kommer få efter dom backarna . Missa och ta kort på utsikten men det kommer .
Blir många sånna promenixer nu när vi går mot Beach 2010, It's time to do this !
The new life begins tomorrow, wish me luck !

Min vänner är dom bästa - KÄRLEK .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0