I'm a woman on a mission .

Vart ska jag börja ?
Resan gick jättebra, det var absolut inga problem .
Vet inte varför jag var så nervös - RYANAIR rules :)
Började dock inte så bra när M1 nästan slängde mig framför en buss .
Jag kan få lite små panik vid övergångställen när jag kommer utanför Skövde .
Don't trust the traffic, så vi är på väg ut på gatan när en buss kommer körandes .
No worries, we're safe . Sen är det ju lite jobbigt med att dom kör på fel sida .
Jag kollar ju åt fel håll varje gång, även fast de står på marken LOOK RIGHT haha !

So far we've done :
Oxford Street, Hyde Park, Picadilly Circus, Regents Park, Harolds,
Camden Market, Regents Street & massaaaa affärer .
My favourite is - ALL SAINTS ! Måste ni besöka om ni åker till London .
Mina favoritställen hittils är parkerna, det är så mysigt och bara gå där .
Peacefully . Camden var också ett härligt ställe, lite coolt .

Idag blir det till att leka turist som man är :)
Picknick i parken och masssssa sevärdigheter - Big Ben here I come .

Btw, var på Iron Man 2 . See it !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0