bullbakstime .

Konstigheter man kan få för sig på kvällarna men gud så gott det luktar i lägenheten nu . Får de hur många jag hinner slänga i mig innan jag ska lägga mig . Inte lika fluffiga som sist men det här är ju faktiskt men 1:a gång jag bakar själv, proudproud . Ett glas mjölk och en nybakad bulle i muffinsform, yummi ! Fick mina Nike airmax från Cali idag som jag fyndade så gott på rean men of course som jag befarade så var dom för stora . CRAP ! Outfiten till bröllopet med stort B är ready for take off, incl the hair . Marinblå klänning med gröna kilklackar, hade önskat en senapsgul kuvertväska men hittade ingen tyvärr . Blir great ändå :)
----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0