städfixstäd .

Fick äntligen med mig kistan hem igår, love it .
Så idag var det självklart dags att ta tag i garderoben,
göra lite plats och slänga ner nått i kistan . Fick rensat
på lite gamla träningskläder och t-shirtar . Hitta även
min jättesöta nümph tisha som jag helt hade glömt bort .
Kommer användas flitigt nu . Lämna lite plats till ett extra
täcke som ja tror behövs inom en snar framtid . Gjorde
rent lite skor som man gör alldeles för sällan men så VIKTIGT !
Nu känner jag mig dutkigt . Nästa uppdrag blir att lämna in
min (dåliga) mobil och skicka iväg lite kort för framkallning .
----
Kom på häromveckan att jag vart så sugen på hmm hur ska
man förklara de . Tänk t-shirtar åt Yankees hålet, sånna
tryck, väldigt sportigt a la americano . Långärmade t-shirtar
med andra färger på ärmarna .. lite sånt . Hitta lite på BikBok
men var ute efter en vinröd och jag hitta en på Stadium :)
----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0