weekend .

Varför tror ja alltid att jag kan blogga ikapp ?
Haha ibland är jag så dålig, men jag vet om de iaf .
----
I fredags så kollade vi äntligen på "I rymden finns inga känslor" .
Rolig film med oväntade "slag", se den ! Tog dock slut lite plötsligt .
Äntligen är vi ikapp med Solsidan med så nu kan man hänga med
på söndagkvällarna, det är ju bara för bra . Ove - OMG !
----
----
Jobbjobb på lördagen och sedan hem å fixafixa sig . Greta & Louise anländer,
så vi laddar med lite vin och ger oss av för att fira AnnaPanna - hela 24 år !
Som vanligt är det lite segt på förfester men sen drog vi igång med "Jag har aldrig"
och innan vi visste ordet av så va Zumbamusiken på och dansen i gång !
That's how we do ;) Måste dock säga att jag saknar de old Vatra days med musiken
och dansen all night ! Bästa musiken, shake shake .
Så nu du Panna är vi 24 ihop ett tag, sen är min 25-årsdag framför oss ... No panic .
----




----
Sen avslutade vi helgen med att handla (inget att rekommendera när man
är helt slut efter en partykväll) & bakade bröd med fetaost & oliver .
Vi är alldeles för duktiga :) kanske mest R ..
----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0