110116 .

. hade en helt day off igår . Om man inte räknar med mitt
zumbapass men ganska ledig i alla fall . Ganska uppbokad
må jag säga - tvätta, åt lunch på Glädje med tjejerna ( så gott! ),
ramla på vägen till bussen (!) skrapa upp knät och där stod
ungarna och skratta åt mig ( tom Angiie skratta ! ), körde ett
hårt zumbapass, fick min nya supersnygga-missNB-gröna ipod :),
kollade på handboll och la huvet på kudden ..
- that's a monday for you .
----
Glömde ju det viktigaste av allt !
Ringde till Språkpunkten för att få lite information om språkresan
till San Sebastian, så härlig person att prata med . Fick jättebra hjälp
och information . 4veckors spanska & 2 veckors surf ! Nu är det bara
dags att sätta datum så kör vi, lutar åt aug . Förlängd sommar, perfekt !
Sahra&Natalia goes to San Sebastian !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0