110503 .

tur TUR att jag gick igenom min reklam / räkningshög igår och kom över deklarationen som jag inte hade skickat in, pust ! Har vart alldeles duktig idag men städning, tvätt och hemmaträning . Vilket resulterade i 2 nästan färdiga zumbadanser, tjooohoo :) Skönt och komma igång än en gång, får se om mitt knä vill hålla . Hade bestämt mig för att inte lämna lägenheten när jag såg att de börja snöa (?) men tog mig ner och fika med Sofia, ni måste gå till FÖRR och fika . Det är alldeles för mysigt och dom har godaste cheesecaken, mums ! ( jag som skulle hålla mig från sånt .. )
Härligt snack om livet, drömmar, mål & livet . Finns mycket man vill göra & det är bara du själv som sätter dina gränser . Keep on dreamin' babe . Kom hem alldeles blöt med blåa händer som jag inte kunde röra, SLUTA SNÖA !
----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0