goes Mac & 24 years .

GRATTISfeliz cumpleHAPPYb-day !
Hipp hipp hurra, insåg nu i all hast att vi glömde sjunga för dig men grattis på din fina dag min kära fia :) ! Blev bjuden på en lite supé som fia kallar det, så grymt god soppa med massa fisk, nybakat bröd & vin, mums i magen . Inte nog med det så blev vi bortskämda med kaffe & tårta på det, änna riktig hemmafru dedära . love .
111129 till all ära så blev jag med en Mac, så här sitter jag och klickar mig fram och försöker komma ihåg något från skoltiden med det var ju ändå 7 år sen (!?) . Vilket gör att minnet inte är min bästa vän just nu, men det är bara att köra . Så fin, så fin den är . Sahra - " once u go Mac u never go back " .
Imorgon väntar en alldeles heaven day med solning - simning - relaxen och Pecha Cucha på kvällen med goda goda vänner . Kan inte bli så mycket bättre, lovin' it .
----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0