que pasa ?

San Sebastian - London - Sverige - San Sebastian - Sverige ... Chile 9 januari .
Det har varit några vänder fram och tillbaka och i all hast så har missnb bloggen fått lida, men nu har jag återförenats med en nyare version av min telefon så nu är jag på god väg . Har ställt mig frågan många gånger " Vem bryr sig om vad jag gör eg ? " . Men nu är jag här stark & lycklig och redo att dela med mig, har sagt det många gånger förr but now it's time .
Kan inte minnas sist jag hade en sån mysfredag jag hade igår med Angiiie & Sahra . Kvällen innehöll tacos, glass, ostbåga & movie, riktigt härligt var det . Fortsätter i samma mönster ikväll med homemade dinner hos Panna & gott vin, gottigott ! Laddar för jobb på Cassels så ha en underbar sabado :) missing spanish .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0