shame on me .

nu har vi kommit in i mörkare tider och mitt så kallade "fordon" har råkat ut för en liten olycka vilket gör att jag inte ser något när jag rullar fram, och framför allt så ser folk inte mig . Vilket kan utsätta mig för olyckor och även väldigt onödiga böter . Jag är alldeles medveten om detta problem men för tillfället hade dom fullt upp på Team Sportia så på tisdag ska min lilla bike på lagning, äntligen . Jag har nu märkt att folk inte är så vänliga mot oss som inte har lyse, de vill gärna poängtera eller visa på nått sätt att man inte har lyse och inte syns . Häromdagen när jag cykla ner till Pim's så åkte jag förbi en dam som va ute och gick med sin hund, och snabbt som ögat sa hon " INGET LYSE ?! " när jag passerade henne . Jo tack jag vet tänkte jag, det är inte så att jag tycker att det är kul att cykla runt utan lyse så snart är det fixat ! Finns folk till allt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0