utan ord .

sista dagen 120205 .
jag kan inte uttrycka med ord hur detta känns . att ha spenderat all denna tid som jag fick tillsammans med min underbara familj och att jag nu ska behöva lämna dom utan att veta när vi ses igen . dom finns inte runt hörnet eller en liten bilresa bort . det handlar om andra sidan jordklotet . ångrar inte en stund att jag fick lägga vissa saker åt sidan för den här tiden har varit den dyrbaraste . att bara gå med mormor och köpa ost, ta med mina kusiner till stranden, gå runt alla marknader som vi kan hitta eller kolla på tv med morfar - ALLT har vart dyrbart och jag håller det varmt om hjärtat . jag vill inte ens tänka på morgondagen när jag måste säga hej då till alla för det kommer vara bland det jobbigaste jag måste göra . jag har med mig massa kärlek som jag aldrig kommer mista, och den ska jag ta vara på & många visa ord som jag kommer ta med mig i livet . ta ingenting för givet - con amor .
----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0