adventure .

flera, flera dagar sen jag uppdatera . i know, sorry men nu kommer en update .
äventyret slutade inte med raftingen, no no .. vi hittade lite mer adventure och det var - canopy . jag med min höjdskräck, förstår inte alls vad jag håller på med men jag slängde dig mig ut, NOT ! jag stod skräckslagen och försökte att inte från en hjärtattack tills den vänliga instruktören släppte iväg mig . what a feeling ! efter första sträckan på 300 meter så kändes det mycket bättre på andra sträckan på 320 meter som drog iväg lite snabbare . kunde pappsen så kunde väl jag oxå ;) vi hittade den vackraste stranden - la playa blanca . så klart & härligt vatten som var omringad av berg, helt ljuvligt . avslutade resan med lite att ge oss ut på lite marknads fynd - LOVE IT ! men värmen var nästan olidlig där ett tag och jag som tror jag tål 24/7 sol tog på mig en tisha som fick täcka lite mer och satte mig i skuggan med min bok "alla får ligga" innan avfärd till valparaiso - 120119 , 120120 .
-----




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0