marknad, marknad .

& mer marknad and I LOVE IT !
ni har inte vart på en loppis om ni inte har vart en las ferias de las pulgas (loppmarknad) en valparaiso . det är i alla fall det (värsta) största jag har sett . från den till 2 andra marknader, det är bland dom sakerna jag älskar mest när jag lämnar suecia, alla mysiga marknader med allt möjligt . hittade en ryggsäck bland annat som jag kan ha när vi reser till södra chile imorn, och innan har jag fyndat lite örhängen & sånt tjafs (såklart), kan inte lämna chile utan nya smycken . nu när solen äntligen titta fram så tog jag mig hem till mormor & morfar för lite sol & relax, klyschigt värre men SOLIGA hälsningar ;)
----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0