pucon .

las termas .
efter den första turen runt pucons vackra landskap och underbara vatten så avslutdes den mellan bergen i varma källor . 3 olika temperaturer - varm, varmare, varmast . vet inte om man kunde få en bättre start på de hela - relajante .
-----
-----
la playa blanca .
av alla stränder jag har vart på så är den här helt klart den vackraste jag har sett . det känns så mysigt att vara omringad av alla berg med sin grönska, och vattnet var så klart att man kunde se tånaglarna . det här va nog den enda gången (hittills) som jag har doppat mig helt och hållet . för annars har det vart freeziiiing .
-----
-----
måste berätta om dom här godingarna som fick lite pengar och med detsamma köpte dom 4 glassar, på en gång ! dom väntade inte en sekund och det var "världens godaste glass ."
-----
-----
la playa de pucon . lago villarica .
en vulkanstrand helt enkelt, svart sand och helt okej vatten men man brände ju fötterna av sig när man skulle ta sig fram och tillbaka från handduken .
-----
----
el vulcan villarica .
----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0