por mi .

det här en ingen vanlig resa . ingen charter resa där man går upp kl. 09.00, äter hotellfrukost, går ner till stranden & solar fram till ca 19.00 för att sedan gå tillbaka till hotellet, duscha, piffa till sig lite för kvällens middag . no no .. den här resan handlar om mig & min familj som jag inte har turen att ha nära mig i min vardag . resan handlar om att jag ska uppleva saker, saker som min familj och framför allt min papi vill dela med mig . det är därför jag är här - för att dela så mycket jag kan . den sortens resa går inte att värdesätta, för vem vet när jag kommer tillbaka . alla upptäcksfärder är lika mycket värda som att ta en kopp te med min älskade moster . es para mi, por mi .
-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0